«چهارمین رویداد اسکیل‌آپ» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر شتاب دهنده اکسل مرکز اصفهان گفت: «چهارمین رویداد اسکیل‌آپ» در حوزه IT و فناوری با حضور جمعی از متخصصین در اصفهان برگزار می‌شود.

پیمان کاظمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر  گفت: این رویداد که در آخر هر ماه توسط جامعه فنی اصفهان به میزبانی شتابدهنده اکسل برگزار خواهد شد، عصر امروز دوشنبه -۲۷ آذر- در راستای افزایش دانش و مهارت متخصصین و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب برای هم افزایی و کمک به رشد این زیست بوم، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد اسکیل آپ رویدادی تخصصی در حوزه IT و فناوری است، ادامه داد: در این رویداد، اخبار و مباحث روز فناوری بررسی می‌شود و سپس اطلاعات جذاب پیرامون موضوعی تخصصی و از پیش تعیین شده ارایه خواهد شد، در انتها فرصتی مناسب برای انتقال تجربه، مشاوره، بحث و گفت‌و گو و شبکه سازی فراهم می‌شود.

مدیر مرکز شتاب دهنده اکسل مرکز اصفهان تصریح کرد: موضوع بحث این ماه «آغازی بر PostCSS» است که توسط آرش کدخدایی ارائه می شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه توسعه رابط کاربری وب‌سایت‌ها روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است، خاطر نشان کرد: در طول زمان راه حل‌ها و ابزارهای متفاوتی برای ساده کردن توسعه رابط کابری ارائه شده است. 

مدیر مرکز شتاب دهنده اکسل مرکز اصفهان با تاکید بر اینکه در این ارائه با ابزارهای مانند Ansible و روش‌های مناسب آشنا خواهیم شد، ادامه داد: پیکربندی و آماده‌سازی یک سرور کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است و گاهاً با فراموشی بخشی از پیکربندی دردسرساز خواهد بود. خودکارسازی روندها در دنیای کامپیوتر امری عادیست و پیکربندی سرور هم از این امور جدا نیست. 

وی توضیح داد: هنگامی که نیاز به توسعه مداوم یک پروژه باشد اهمیت این ابزارها و ویژگی‌هایشان چند برابر می‌شود،  PostCSS از جلمه ابزارهایی ست که در دو سال اخیر معرفی شده و روند محبوبیت آن روز به روز بیشتر می‌شود. امکانات کم‌نظیری که PostCSS در اختیار طراح و توسعه‌دهنده رابط کاربری قرار می‌دهد بسیار متنوع است به طوری که توسعه‌دهنده را از دیگر ابزارها بی‌نیاز خواهد کرد.

کد خبر 332497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.