به یاد شهرآوردی که هرگز شکل نگرفت!

یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی در کمتر از یک هفته، دو بار در اهواز و تبریز به یاد شهرآوردی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت که فصل پیش هرگز در اصفهان مجال واقعی شدن پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، تراکتورسازی و استقلال خوزستان در حالی به فاصله پنج روز، دو بار در جام حذفی و لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که رویارویی سرمربیان آنها یادآور شهرآورد فصل گذشته اصفهان است که البته هرگز با حضور توأمان آنها شکل نگرفت!

یحیی گل‌محمدی ۲۰ روز مانده به پنجاه‌ و نهمین شهرآورد اصفهان جای خود را روی نیمکت ذوب‌آهن به دستیارش، مجتبی حسینی داد تا اولین تجربه سرمربیگری حسینی در لیگ برتر داربی اصفهان باشد. آن مسابقه‌ به شدت تحت تأثیر خداحافظی ناگهانی محرم نویدکیا قرار گرفت و البته با پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

در شهرآورد برگشت هم این ویسی و حسینی بودند که در غیاب یحیی روی نیمکت‌های سپاهان و ذوب‌آهن نشستند و البته این بار ویسی بود که تیمش را برنده از زمین خارج کرد غافل از آنکه به فاصله کوتاهی پس از این دستاورد مهم پایانی شبیه سرنوشت گل‌محمدی در ذوب‌آهن در انتظارش خواهد بود و در میانه‌های فصل کنار گذاشته می‌شود.

جالب آنکه گل‌محمدی و ویسی در حالی فردا در ورزشگاه غدیر با هم روبرو می‌شوند که درست دو سال پیش در چنین روزی، در کسوت سرمربیان وقت ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

کد خبر 332494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.