طلسم اروپایی حاج‌صفی می‌شکند؟

پس از تجربه حضور در دو تیم نه چندان مهیج اروپایی، به شرط انتقال به بزرگ‌ترین تیم فوتبال یونان برگ جدیدی در دوران بازیگری برای احسان حاج‌صفی ورق خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، سال‌ها درخشش مستمر در فوتبال ملی و باشگاهی هنوز برای پیوستن احسان حاج‌صفی به یک تیم یا لیگ درجه یک اروپایی کفایت نکرده است. کاپیتان سابق سپاهان پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به شکل ناامیدکننده‌ای از بوندسلیگای دو سر در آورد تا پس از تجربه تلخ سقوط با اف‌اس‌فاو فرانکفورت برای بازگشت به ایران مجاب شود.

دومین انتقال اروپایی حاج‌صفی هم چنگی به دل نزد. تنها حُسن پیوستن به پانیونیوس آن بود که کارلوس کی‌روش را از هافبک کلیدی تیمش راضی‌تر می‌کرد زیرا سرمربی تیم ملی همواره ترجیح می‌دهد تا ستاره‌های تیمش به جای لیگ برتر در اروپا بازی کنند ولو آنکه مقاصد آنها از دید فوتبالدوستان ایرانی چندان هم هیجان‌انگیز نباشد.

طی هفته‌های اخیر شایعاتی نقل محافل رسانه‌ای شده است که اگر به واقعیت بپیوندد طلسم اروپایی حاج‌صفی را خواهد شکست. انتقال احتمالی به المپیاکوس می‌تواند همان اتفاق مهیجی باشد که دوستداران حاج‌صفی از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند.

کد خبر 332493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.