امروز ، اتوبوس های گازسوز در شهر تردد می کنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: به منظور ارتقای نسبی کیفیت خدمت رسانی در شرایط ناسالم جوی کلیه ناوگان اتوبوسهای گاز سوز آماده به کار در شبکه حمل و نقل شهری فعالیت می کنند.

قدرت افتخاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و به منظور کاهش آلاینده های ناشی از سوخت دیزل در اتوبوسهای گازوییلی، که البته میزان آلایندگی آنها نسبت به سرانه آلودگی خودروهای شخصی به مراتب پایین تر است و به منظور ارتقای نسبی کیفیت خدمت رسانی در شرایط ناسالم جوی امروز، ۲۷ آذر ماه، کلیه ناوگان اتوبوسهای گاز سوز آماده به کار در شبکه حمل و نقل شهری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: هزار و ۳۰ دستگاه اتوبوس واحد در سطح شهر در دوهزار کیلومتر خط و سه شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند که روزانه ۵۵۰ هزار نفر مسافر را جابه جا می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه کلانشهر اصفهان را نیازمند مدهای مختلف حمل ونقلی است، عنوان کرد: تراموا، مترو و اتوبوس مدهای مختلف حمل و نقلی هستند که باید در شهر به ارائه خدمت بپردازند اما در شرایط فعلی اساسی ترین مد حمل و نقلی اتوبوس است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تنها یک سوم هزینه های جابه جایی از مردم دریافت می شود خواهشمندیم نسبت به پرداخت کرایه خود مشارکت حداکثری را با راهبران شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان داشته باشند.

کد خبر 332477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.