ثبت نام بیش از ۶۱۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمارهای اولیه، تعداد ۶۱۵ هزار و ۷۶۰ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین توکلی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاداسلامی، شب گذشته، ۲۶ آذرماه ۹۶ پایان پذیرفت.
وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش در خصوص برخی اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از شب گذشته بر روی سایت سازمان قرار گرفته است و به منظور فراهم ساختن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه ثبت نام کرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده تا اصلاحات ثبت نامی آنان از ۳۰ بهمن ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان قرار داده شود.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط که بر روی سایت قرار گرفته است، در صورت تمایل از ۳۰ بهمن ماه تا سه اسفندماه با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.
آزمون ورودی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزشی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاداسلامی در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته امتحانی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۹۷در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. 

منبع: ایرنا

کد خبر 332473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.