اجاره نشینی ادارات در تیران و کرون مشکل ساز شده است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اجاره نشینی و عدم مالکیت مکان برای برخی از ادارات تیران و کرون مشکلات زیادی در شهرستان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به عدم وجود ساختمان مستقل برای پزشکی قانونی این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود مکان مناسب برای این اداره، با تعامل دادگستری شهرستان مکانی در ساختمان دادگستری برای پزشکی قانونی شهرستان اختصاص یافته است که باید برای استقلال مکان پزشکی قانونی یک منزل مسکونی اجاره شود.

وی افزود: جانمایی مکانی برای پزشکی قانونی شهرستان تیران و کرون در مجموعه اداری و یا در سطح شهر به زودی انجام می شود که نیازمند همکاری اداره کل پزشکی قانونی برای سیر مسیر قانونی و اخذ اعتبارات نیاز است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اجاره نشینی برخی از ادارات این شهرستان بیان کرد: بیش از پنج اداره شهرستان تیران و کرون فاقد مکان مستقل و مطلوب هستند که این اجاره نشینی و عدم مالکیت مکان برای برخی از ادارات منجر به اسباب کشی پیاپی شده است.

وی با بیان اینکه در گذشت با وجود اعتبارات دولتی پیش بینی های لازم برای این دسته از ادارات نشده است، خاطرنشان کرد: اگر در گذشته پیش بینی‌های لازم صورت گرفته بود در حال حاضر با چنین مشکلاتی روبرو نبوده و مشکل ادارات و نهادهای شهرستان رفع شده بود.

رحمانی تصادفات را یکی از عمده پرونده های قضایی و انتظامی این شهرستان عنوان کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی و جاده ترانزیت این منطقه و همچنین قرار گرفتن روستاها در حاشیه راه منجر به افزایش وقوع تصادفات است.

وی ادامه داد: احداث پل های زیرگذر، رفع نقاط پرحادثه و افزایش ایمنی جاده ها توسط دستگاه های مرتبط در حال انجام است اما به دلیل محدودیت اعتباری این اقدامات به کندی انجام می شود./

کد خبر 332472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.