۷۰۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست داده اند

تیران-مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: امسال مراجعات پزشکی قانونی استان اصفهان در مقایسه با سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان شامگاه یکشنبه در سفر به شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ نفر در تصادفات امسال این استان جان خود را از دست داده و بیش از ۱۷ هزار نفر مجروح شده اند که پرونده های آنها به پزشکی قانونی ارجاع داده شده اما با وجود این آمار پرونده های ناشی از نزاع و تصادفات این استان در سال جاری شش درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۳۳ درصد از پرونده های پزشکی قانونی استان مربوط به نزاع است، تصریح کرد: کاهش پرونده های ناشی از نزاع نیازمند همکاری سایر دستگاه ها و فرهنگ سازی برای کاهش دعوا و ایجاد صلح و سازش است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و حادثه گازگرفتگی، خاطرنشان کرد: تاکنون در این استان ۲۰ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده اند که این دسته از پرونده ها در مقایسه با سال قبل بیش از دو درصد رشد داشته است.

سلیمان پور با اشاره به وضعیت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان تیران و کرون گفت: اداره پزشکی قانونی شهرستان تیران و کرون مکان مناسبی ندارد و از زمان راه اندازی تاکنون در اماکن اجاره ای فعالیت داشته که نیازمند اختصاص مکان است.

وی یادآورشد: همکاری مسئولان محلی مانع از تعطیلی پزشکی قانونی شهرستان تیران و کرون می شود تا اینکه مکان مناسب و اعتبارات لازم اختصاص یابد.

کد خبر 332467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.