۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
"موتیف" به صحنه می‌رود

گروه موسیقی "موتیف" ۲۹ آذرماه در هنرسرای خورشید به اجرای برنامه می‌پردازد.

سرپرست این گروه موسیقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر گفت: قطعات آماده شده برای اجرای چهارشنبه شب در دو سبک موسیقایی پاپ و تلفیقی جای می گیرد. برای مثال در کنسرت قطعه ای به نام "زمزمه تنهایی" اجرا می شود که تم اولیه آن برای گیتار بود و من آن را برای اجرا در ارکستر بازتنظیم کردم. اصل تلفیق در کار ما، کنار هم قرار دادن قطعات موسیقی پاپ و فلامنکو است و با آثار موجود در بازار موسیقی ایران که در ترکیب بندی از آواز ایرانی در کنار آهنگسازی و ساز غربی استفاده می کند، و تلقی مردم از کار تلفیقی آن دست کارهاست متفاوت است.

یاسر کوهی با اشاره به سابقه تدریس ساز گیتار و تجربه دو اجرای پیشین خود در سالن اجرای مجموعه استاد فرشچیان و موسسه بسته نگار در سال گذشته گفت: این مدل کارها علاوه بر اینکه در سلیقه موسیقایی نسل جوان ایران جای می گیرد، در زمینه شناسایی موسیقی درست و اصولی نیز به این نسل بسیار مفید است.

این آهنگساز یادآور شد: گروه موسیقی "موتیف" متشکل از هشت نوازنده است. پدرام آقا محمدخان گرجی نوازنده ویلن، نوید یاریان و بهنام صابری نوازنده گیتار، بابک صادقی نوازنده پیانو، جواد هاشمی نوازنده درامز، سجاد گندمانی نوازنده پرکاشن، فرهاد موسوی نوازنده گیتار باس و فرزاد ترمه باف شیرازی نوازنده کاخن در این گروه هستند، همچنین فرشاد ترمه باف شیرازی اجرای آواز قطعات را بر عهده دارد.

کوهی با تاکید بر اینکه این اجرای صحنه ای چهارشنبه شب ساعت ۱۹ در هنرسرای خورشید برگزار می شود، از علاقمندان به موسیقی خواست از هنرمندان جوان و آینده دار ایران حمایت کنند و در آستانه شب یلدا تجربه مشارکت در هم نوایی ارکستر شبانه «موتیف» را از دست ندهند./

کد خبر 332446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.