‌تعهدات شهرداری در قبال بازسازی سینما ساحل عملی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مرام اصلاح طلبان پسندیده نیست مدیریت شهری تنها به هنگام کلنگ زنی، افتتاح و گزارش های رسانه ای حضور فعال داشته باشند و پس از آن خبری از اقدام عملی نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: به شهردار اصفهان و به ویژه معاونت مالی شهرداری تذکر می دهم در اسرع وقت نسبت به انجام تعهدات شهرداری در قبال پروژه بازسازی سینما ساحل طبق چارچوب زمانبندی در توافق نامه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کمبود شدید سالن های نمایش فیلم در اصفهان منجر به عدم اعطاء مهلت کافی به هر فیلم و در نتیجه محروم شدن شهروندان از تماشای فیلم های تولیدی و همچنین ضرر فعالان فرهنگی و سینمایی می شود، اضافه کرد: با توجه به این موضوع به ثمر رساندن به هنگام پروژه هایی همچون بازسازی سینما ساحل غیرقابل انکار است.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورا اظهارکرد: نباید فراموش کنیم که شهروندان و فعالان فرهنگی با نگاه تیزبین خود گفتارها و ادعاهای مدیریت شهر را با اقدامات اجرایی آن انطباق می دهند و آن را داوری می کنند.

مزروعی تاکید کرد: در مرام اصلاح طلبان پسندیده نیست مدیریت شهری اعم از اعضای شورای شهر یا مدیران شهرداری تنها به هنگام کلنگ زنی یا افتتاح و گزارش های رسانه ای حضور فعال داشته باشند و پس از آن خبری از اجرا و بهره برداری آن طرح نباشد.

وی به شهردار اصفهان تذکر داد: با توجه به سپری شدن زمان کافی از مشغول به کار شدن خود در شهرداری نسبت به تعیین تکلیف معاونت های معطل مانده و سازمان های پراهمیت شهرداری اصفهان اقدام کنند، شهر، شهرداری و شهروندان بیش از این تاب تعلل ندارند و شهردار در قبال عدم النفع ناشی از تغییر نکردن و عدم تثبیت مدیران شهری پاسخگو است.  

این عضو شورا در خصوص برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی به شهردار تذکر داد و اظهارکرد: پیش از این نیز در تذکرات خود،  دو بار از شهرداری اصفهان خواسته ام با همکاری مراجع ذیربط نسبت به بررسی مجوز برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی از لحاظ آثار امواج صوتی بر این اماکن اقدام و گزارش صریح اعلام کنند، اما با این وجود تاکنون پاسخی دریافت نکرده ام که در صورت عدم دریافت گزارش نسبت به تذکر کتبی اقدام خواهد شد.

کد خبر 332427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.