موسی از دست ویسی هم رفت

مدافعی که با اتمام قراردادش برخلاف انتظار مورد توجه سپاهان قرار نگرفت در پنجره زمستانی ساز جدایی از استقلال خوزستان را کوک کرد.

به گزارش ایمنا، موسی کولیبالی که پس از اتمام تعطیلات به ایران برنگشته و طی روزهای گذشته بر سر تمرینات استقلال خوزستان حاضر نشده بود شب گذشته با انتشار پُستی اینستاگرامی ضمن تشکر از عبدالله ویسی خداحافظی خود را از تیم اهوازی اعلام کرد. سرمربی استقلال خوزستان هم در واکنش به این اتفاق از شکایت از این مدافع اهل مالی خبر داده است.

کولیبالی در حالی مایل به بازگشت به تمرینات تیمش نیست که تا پایان فصل جاری با استقلال خوزستان قرارداد دارد. این مدافع ۲۴ ساله در لیگ شانزدهم در عضویت سپاهان بود اما زلاتکو کرانچار در پایان فصل علاقه‌ای به تمدید قرارداد با او از خود نشان نداد.

کولیبالی از لیگ سیزدهم به فوتبال ایران آمد و به جز ۶ هفته آخر فصل پیش که توفیق اجباری شاگردی کرانچار را به دست آورد تمام مدت در تیم‌هایی حضور داشت که ویسی سرمربی آنها بود. همین رابطه خوب با ویسی یکی از دلایل بازگشت او به استقلال خوزستان قلمداد شد هرچند که بعداً کاشف به عمل آمد کرانچار هم علاقه‌ای به ادامه همکاری با او نداشته است.

کد خبر 332405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.