شهروندان سفرهایی ایمن و کم هزینه را با مترو تجربه کنند

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان از شهروندان خواست با توجه به اینکه در حال حاضر هر ۱۵ دقیقه یکبار مترو از ایستگاه ها عبور می‌کند، سفرهای درون شهری ایمن و کم هزینه را با این وسیله نقلیه عمومی پاک تجربه کنند.

 علیرضا فاتحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هم اکنون خط یک قطار شهری اصفهان از ایستگاه پاسداران واقع در خیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه آزادی در حال سرویس دهی به شهروندان است البته در این مسیر برخی از ایستگاهها همچون ایستگاههای میدان امام حسین(ع) و انقلاب هنوز تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه میدان امام حسین (ع) و انقلاب در مرحله نازک کاری قرار دارد، افزود: در آینده ای نزدیک با بهره برداری از این دو ایستگاه در مجموع ۱۶ ایستگاه در مدار بهره برداری خط یک مترو قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکنون هر ۱۵ دقیقه یکبار رام های قطار شهری از ایستگاه ها عبور می کنند، از شهروندان می خواهیم با استفاده از قطار شهری، سفرهای درون شهری ایمن و کم هزینه را تجربه کنند.  

فاتحی در ادامه با اشاره به تکمیل و قابل استفاده بودن آسانسورها و پله های برقی ایستگاه های مترو شمال شهر، گفت: به زودی آسانسورهای سه ایستگاه سی و سه پل، شریعتی و آزادی نیز نصب می‌شود.

کد خبر 332383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.