استقلالیزه شدن ذوب‌آهن ادامه دارد؟

شایعات نقل و انتقالاتی درباره احتمال پیوستن قریب‌الوقوع برخی بازیکنان سابق استقلال به ذوب‌آهن به نگرانی‌هایی دامن زده است.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از در اختیار گرفتن سکان هدایت ذوب‌آهن در سه مقطع مختلف از فصل جاری به نوبت پای سه بازیکن سابق استقلال شامل اسماعیل شریفات، ایمان موسوی و بختیار رحمانی را به تیم اصفهانی باز کرد. برخی شایعات نقل و انتقالاتی حکایت از آن دارد که رویه جذب بازیکنان سابق استقلال توسط ذوب‌آهن ممکن است در روزهای آینده نیز ادامه یابد زیرا زمزمه‌هایی مبنی بر جذب هاشم بیگ‌زاده و میلاد فخرالدینی هم به گوش می‌رسد.

قلعه‌نویی زمانی که سرمربی سپاهان بود نیز پای برخی بازیکنان استقلال را به اصفهان باز کرد با این تفاوت که اکثر استقلالی‌های وقت سپاهان برخلاف استقلالی‌های فعلی و بالقوه ذوب‌آهن که از روزهای اوجشان فاصله گرفته‌اند آن زمان در بهترین شرایط به سر می‌بردند و حتی عضو تیم ملی بودند.

بیگ‌زاده و فخرالدینی که از آنها به عنوان خریدهای احتمالی ذوب‌آهن در نقل و انتقالات زمستانی نام برده می‌شود در دور رفت لیگ هفدهم هرکدام تنها در هشت مسابقه به ترتیب برای تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به میدان رفتند یعنی فقط در نیمی از دیدارهای تیم‌هایشان در نیم‌فصل اول حضور داشتند.

کد خبر 332353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.