امکانات آتش نشانی شهرضا پاسخگوی تمامی حوادث نیست

شهرضا – شهردار شهرضا گفت: آتشنشانی شهرضا در حال ارائه مجموعه‌ای از خدمات به همه مناطق اطراف خود است اما امکانات این سازمان برای رسیدگی به همه حوادث کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رحیم جافری در کارگاه آموزشی اعلام و اطفا حریق سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های جنوب استان که در شهرداری شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: آتش یکی از مهمترین عناصر در زندگی بشر است که در بخش های مختلف نیازهای انسان را برطرف می کند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه تشکیل آتش نشانی در ایران، اظهار کرد: از زمان تأسیس نخستین آتش نشانی در تبریز و به فرمان میرزا تقی خان امیرکبیر تاکنون این سازمان شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده است اما اکنون باید عملکرد این سازمان مورد آسیب شناسی دقیق قرار گیرد.

شهردار شهرضا اضافه کرد: آتشنشانی در زمره سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل است که آتش نشان و خانواده های آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

جافری اذعان کرد: آتشنشانی شهرضا در حال ارائه مجموعه‌ای از خدمات به همه مناطق اطراف خود است اما امکانات این سازمان برای رسیدگی به همه حوادث کافی نیست.

وی تصریح کرد: در شهرضا منازل سازمانی یا ساختمان های مسکن مهر وجود دارد که تجهیزات سازمان آتشنشانی شهرضا برای اطفا حریق های احتمالی در این زمینه مناسب نیست.

کد خبر 332339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.