هدفم ارتقای وضعیت رسانه ای کلانشهر اصفهان است

سردبیر خبرگزاری ایمنا گفت: بر خود واجب می دانم که از زحمات مدیران قبلی خبرگزاری ایمنا تشکر کنم مطمنا مدیریت بنده مدیریت جدیدی خواهد بود که همکاران ما در ایمنا بصورت مستقیم در آن مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا محمدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری ایمنا که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: قلم مبین بسیاری از حقایق است و کسی نگه دارنده این رسالت سنگین نیست جز اصحاب قلم.

سردبیر پیشین خبرگزاری ایسنا اصفهان ادامه داد: به راستی قلم زدن در راه حق و حقیقت ذهنی اندیشمند و مطالبه گر می طلبد که امروز در قشر جوان اصفهان که عرصه خبر را به خود اختصاص داده اند کم نیست.

وی افزود: مسئولیتی که امروز بر دوش من نهاده شده مسئولیتی سنگین است. بعد از چند ماه فکر کردن، این انتخاب تنها با هدف ارتقای وضعیت کلانشهر اصفهان اتفاق افتاد. هرچند برای من بسیار سخت بود که همکاران خوبم در خبرگزاری ایسنا را رها کنم، اما با این اندیشه که خبرنگاران ایسنا به این مرحله رسیده اند که خود گرداننده این رسانه وزین باشند آن را رها کردم.

محمدی خبرگزاری ایمنا را یک خبرگزاری فعال و پویا دانست و عنوان کرد: ایمنا را از زمان تاسیس آن و از زمانی که پایه اصلی اش توسط آقای سعید ساکت نهاده شد رصد می کردم. ایمنا از نظر من یک خبرگزاری فعال و پویاست و آنچه این خبرگزاری را از دیگر خبرگزاری ها متمایز کرد محلی بودن آن است، ویژگی مهمی که زمانی می تواند جوابگوی نیاز ما باشد که بتوانیم به خوبی تعیین کنیم که ایمنا رسانه مورد اعتماد حداقل نیمی از جمعیت کلانشهر اصفهان است.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این خبرگزاری را در راستای تریبون جهانی شدن و سیاست های کلانی که مدیریت شهری برای آن پایه گذاری کرده به پیش ببریم.

محمدی تاکید کرد: به طور قطع ایمنا مانند هر رسانه دیگری فراز و نشیب های بسیاری داشته است. بر خود واجب می دانم که از زحمات مدیران قبلی ایمنا آقایان سعید ساکت، سید هدا محمدی و محمد قاسمی تشکر کنم. مدیریت بنده مدیریت جدیدی خواهد بود که همکاران ما در ایمنا بصورت مستقیم در آن مشارکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایمنا متعلق به شهر اصفهان است، به همین جهت دست یاری به سوی همه فعالان رسانه ای دراز می کنیم و از همه آنها یاری می طلبیم.

مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری ایمنا باحضور ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان، اصغر برشان عضو شورای اسلامی شهر، سعید ساکت و هدا محمدی دو سردبیر پیشین خبرگزاری ایمنا و خبرنگاران و اهالی دو خبرگزاری ایمنا و ایسنا اصفهان برگزار شد.

کد خبر 332327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.