تلاش ۱/۵ ساله در ایمنا در راستای رشد کمی و کیفی/ آرزوی موفقیت روز افزون برای سردبیر جدید

سردبیر سابق خبرگزاری ایمنا گفت: از جمله فعالیت های حضور من در خبرگزاری ایمنا رونمایی از پوسته جدید و تفکیک سرویس شورا از شهر بود که منجر به ارتقای سطح کیفی و کمی این خبرگزاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری ایمنا که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: من در دوران یک سال و نیمه حضورم در خبرگزاری ایمنا تلاش کردم تا با همکاری همکارانم در این خبرگزاری، موجب رشد کیفی و کمی آن شده و عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارم.

وی به رونمایی از پوسته جدید این خبرگزاری و تفکیک دو سرویس شهر و شورا از یکدیگر اشاره کرد و گفت: از دیگر فعالیت های ما در این دوره می توان به کاهش رتبه خبرگزاری ایمنا در رنکینگ خبرگزاری ها از رتبه ۱۳۰۰ به ۹۵۰ اشاره کرد. همچنین راه اندازی سرویس کلان شهرها موجب شد تا ایمنا بتواند مرجع اخبار بسیاری از روزنامه های شهری و شهرستانی قرار بگیرد.

محمد قاسمی با تاکید بر اینکه خبرگزاری ایمنا قادر است حوزه فعالیت خود را به دیگر شهرهای کشور نیز گسترش دهد عنوان کرد: امیدوارم چراغی که به لطف و همکاری همه دوستان و همکاران سالهاست در خبرگزاری ایمنا روشن شده، رفته رفته پرنورتر و پرفروغ تر شده و بتواند بر درخشش خود بیفزاید.

سردبیر سابق خبرگزاری ایمنا همچنین اظهار کرد: من در دوران فعالیتم در این خبرگزاری مسئولیت مدیریت در اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان را نیز داشتم، و اداره کردن امور این دو مرکز مهم بار سنگین و مسئولیت مهمی بر دوش من بود. امیدوارم توانسته باشم از عهده این مسئولیت های مهم به خوبی برآمده باشم.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۸۰ خبر در خبرگزاری ایمنا بارگذاری و منتشر می شود گفت: امیدوارم با پیشینه غنی و شایسته ای که مدیریت جدید این خبرگزاری دارد، بتواند با دوری کردن از حاشیه های مختلف و با همدلی و همیاری دوستان و همکاران این رسانه، نسبت به ارتقا و رشد آن گام های بلندی بردارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در بسیاری از دستگاه ها برخی به دنبال ایجاد حاشیه هستند تا آن دستگاه از اصل رسالت اجرایی خود دور بماند افزود: در دوره کاری خود تا کنون با برخی حواشی سازها روبرو بوده ام، اما بدون توجه به این حاشیه ها همواره تلاش کرده ام تا رسالت اصلی خود را بدون توجه به هر موضوعی دنبال کنم.
قاسمی ادامه داد: به طور قطع این مخاطبان و مردم هستند که برداشت نهایی را خواهند کرد و باید به افرادی که حاشیه ساز هستند اعتنایی نداشت.

گفتنی است؛ این مراسم باحضور ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان، اصغر برشان عضو شورای اسلامی شهر، سعید ساکت و سید هدا محمدی دو سردبیر پیشین خبرگزاری ایمنا و خبرنگاران و اهالی دو خبرگزاری ایمنا و ایسنا اصفهان برگزار شد./

کد خبر 332316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.