نخستین کلینیک شهرک سلامت از ابتدای دی ماه ۹۶ راه اندازی می شود

مدیر بهره برداری شهرک سلامت اصفهان از راه اندازی نخستین کلینیک شهرک سلامت از ابتدای دی ماه ۹۶ خبر داد و گفت: برای احداث پروژه شهرک سلامت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رضا هیبتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، شهرک سلامت را یکی از ابر پروژه های شهر خواند و اظهارکرد: این پروژه با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرک سلامت در پنج فاز اجرا می شود، ادامه داد: برای عملیات اجرایی این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و در حال حاضر تفاهم نامه هایی با کشورهای اسلامی امضا و قراردادهایی با کشورهای اروپایی منعقد کرده ایم تا اصفهان بتواند در توریسم درمانی محور و پیشرو باشد.

مدیر بهره برداری شهرک سلامت اصفهان با اشاره به احداث فاز دوم این شهرک اظهارکرد: فاز دوم این پروژه مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاههایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه و ... است.

وی با اعلام اینکه فاز سوم این شهرک به‌طور کامل اجرایی شده است، افزود: عملیات اجرایی فازهای چهار و پنج هم به‌زودی آغاز و در بازه زمانی ۴۲ ماهه آماده بهره‌برداری می‌شود.

هیبتی خاطرنشان کرد: قصد داریم بیمارستانی مدرن و مطابق با تازه‌ترین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت احداث کنیم تا بتواند الگویی برای دیگر سرمایه گذاران این بخش باشد.

وی با بیان اینکه ساخت «هتل شهرک سلامت» هم برای تقویت بخش گردشگری سلامت در اصفهان ساخته می‌شود، گفت: این نمونه از خدمات و کسب و کار در قالب یک شهرک به عنوان علم در دنیا مطرح است و می‌توان آن را بومی‌سازی کرد.

هیبتی افزود: مدیریت نرم‌افزاری و فکری اداره این مراکز بسیار مهمتر از بخش سخت‌افزاری آن است که می‌تواند افتخاری برای جامعه و نتیجه آن ارتقا سطح بهداشت و خدمات فردی و اجتماعی باشد.

وی تاکید کرد: مجریان شهرک سلامت اصفهان بر آن هستند تا مرکزی مجهز در شهر اصفهان احداث کنند که الگویی برای دیگر شهرهای ایران نیز باشد.

کد خبر 332285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.