اولین کنگره بین‌المللی حقوق سلامت در اصفهان آغاز بکار کرد

اولین کنگره بین‌المللی حقوق سلامت با تاکید بر حقوق متقابل پزشک و بیمار با حضور پژوهشگران، استادان و صاحبنظران داخلی و خارجی، امروز شنبه ۲۵ آذرماه به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این کنگره بین‌المللی در زمینه‌ حقوق و با تاکید بر حقوق متقابل پزشک و بیمار توسط انجمن علمی حقوق پزشکی ایران و با همکاری ارگان‌ها و موسساتی همچون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، مرکز پژوهشی اخلاق زیستی و حقوق سلامت سینا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و .... در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ آذرماه سال جاری به میزبانی واحد اصفهان(خوراسگان) آغاز شد.

حقوق سلامت، حقوق بیمه سلامت، تحول نظام سلامت، سهم‌خواری در پزشکی و حمایت قانونی از بیماران خاص از جمله مباحثی است که به صورت زیربنایی در این کنگره مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و نتایج خوبی به جامعه حقوق‌دانان و پزشکان ارائه می کند.
علاوه بر اندیشمندان و صاحب‌نظران داخلی، این کنگره میزبان فرهیختگانی از کشورهای فرانسه، سوئیس، کانادا، قزاقستان و لبنان خواهد بود.

کد خبر 332280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.