استخدام دهیاران در مراحل نهایی قرار دارد

مبارکه- نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون شوراها بحث استخدام دهیاران در مراحل نهایی شدن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، زهرا سعیدی مبارکه در مراسم تودیع و معارفه دهیاران بخش کرگن جنوبی شهرستان مبارکه اظهار کرد: دهیاران نماینده دولت در روستا و امین مردم باید باشند و از حرف ها و درد دل مردم نباید سو استفاده کرد.
وی در خصوص وضعیت شغلی دهیاران افزود: موضوع استخدامی دهیاران در کمیسیون شوراها در مراحل نهایی شدن قرار گرفته است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با توجه به فصل بودجه عنوان کرد: با بودجه ای که تقدیم دولت شده است، مجلس اقدامات لازم را خواهد داشت تا بودجه به شایستگی تقسیم و انگیزه ها از بین نرود.
وی با توجه به بودجه دوره گذشته شهرستان افزود: دوره قبل با بالا بودن ردیف بودجه در شهرستان متاسفانه شاهد عملکرد های نادرست و نداشتن درآمدهای پایدار هستیم.
وی شفافیت و صرفه جویی در هزینه ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه ریزی خلاقانه دهیاران برای رسیدن به یک درآمدپایدار در دهیاری ها و جلب توان و مشارکتهای مردمی شد.
سعیدی با بیان اینکه اشتغال و کمبود امکانات رفاهی مهمترین مشکل روستاهاست، گفت: در برنامه ششم توسعه در مجلس سعی شد توجه ویژه ای به عمران روستاها و حل مشکلات آنها داشته باشیم.
وی بیان داشت: پول ارزش افزوده پول مردم است و باید به طور جدی در بحث حسابرسی ورود کرد، همچنین حق مردم است که مدیران شفاف سازی کنند.
نماینده مردم مبارکه در مجلس با توجه به طرح اشتغالزایی عنوان کرد: شرایط در خصوص روستاها طرح اشتغال زایی وام ۴درصد از صندوق توسعه را پیگیری می کنم و از کسانی که در این راستا اقدام کنند حمایت کامل می کنم.
وی در پایان از فرمانداری شهرستان و دهیاران خواستار بومی پذیری و الویت قرار گرفتن کارگران ایرانی نسبت به اتباع خارجی شد.

کد خبر 332233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.