مردم فریدن از بلا تکلیفی موضوع آب به ستوه آمده اند

فریدن - امام جمعه موقت داران گفت: مردم فریدن از بلا تکلیفی موضوع آب به ستوه آمده اند و از استاندار تقاضا داریم برای رصد دقیق مسئله آب به فریدن سفر کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام صادق بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران به موضوع تامین آب آشامیدنی فریدن از منابع پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: مردم فریدن تا چه زمانی باید منتظر تعیین تکلیف آب آشامیدنی باشند و موعد تحقق وعده های مسئولان در این خصوص کی فرا می رسد؟

وی عنوان کرد: مسئولان استان بیایند و به مردم توضیح بدهند چرا بحث آب به سرانجام نمی رسد، چرا امروز و فردا می کنند، چرا نمی خواهند واقعیت ها را به مردم بگویند؟

وی افزود: از همین جا از استاندار اصفهان دعوت می کنیم این هفته به فریدن سفر کنند تا از نزدیک با مشکلات شهرستان آشناشوند وحرف های مردم رابشنوند.

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه بودجه ۹۷ و پیش بینی حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر در آن اشاره کرد وگفت: قرار بود یک بودجه عملیاتی برای سال۹۷تنظیم شود امافقط ۲۰ درصد آن به صورت عملیاتی طرح ریزی شده و مابقی آن طبق روال قبل انقباضی است، بنابراین از ریاست محترم جمهور  وآن هایی که بودجه را تنظیم کرده اند خواهش می کنیم کمبود بودجه را از جیب مردم  جبران نکنند.

وی در ادامه اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل را ابلهانه دانست وافزود: اقدام رئیس جمهور آمریکا تلنگری بود برای بیداری سردمداران کشورهای عربی و اسلامی که خوشبختانه این بیداری صورت گرفت اماشرکت نکردن عربستان و بحرین در اجلاس ترکیه نشان می دهدکه عربستان یک کشورکاملا وابسته به آمریکاست وماهیت آل صعود برای همگان روشن  شده است.

امام جمعه موقت داران  با اشاره به وقایع اخیر در مورد قدس و فلسطین افزود: با وحدت و همدلی کشورهای اسلامی این وعده مسرت بخش رهبری مبنی بر محو اسرائیل از صفحه روزگار محقق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بوده روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود:  با پیوند واقعی حوزه و دانشگاه بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.

بهرامی با اشاره به وجود ۲ حوزه علمیه پویا در شهرستان این مهم را فرصت مناسبی برای کمک به حل مشکلات مردم و ورود  موثر حوزه به جامعه دانست.

حجت الاسلام بهرامی بر ضرورت تکیل واحد های مسکن مهر و هدر ندادن سرمایه مردم تاکید کرد و گفت: هر چند که به اذعان مقام معظم رهبری پروژه مسکن مهر کاری اشتباه بود اما باید مواظب بود که سرمایه گذاری مردم به زیان آن ها تمام نشود و این واحد ها تکمیل و تحویل  داده شود.

کد خبر 332203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.