میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان مایه مباهات اصفهان است

شهردار اصفهان در بازدید از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در کنار تشک کشتی حاضر شد.

به گزارش ایمنا، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان صبح امروز در سالن ۶۰۰۰ نفری ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان برگزار شد و تیم‌های سیناصنعت ایذه و بیمه رازی اصفهان با شکست حریفان خود به دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کردند.

در جریان این مسابقات، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان در سالن محل برگزاری رقابت‌ها حاضر شد و این مسابقات را از نزدیک تماشا کرد.

شهردار اصفهان سپس در گفتگو با یکی از گزارشگران کشتی، میزبانی از چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان را مایه افتخار و مباهات شهر اصفهان دانست و گفت: گرد هم آمدن کشتی‌گیران از کشورهای مختلف موجب توسعه صلح و روابط دوستانه با کشورهای مختلف جهان می‌شود.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم مسابقات تا امروز با نظم خوبی برگزار شده است و امیدوارم شرکت‌کنندگان در پایان مسابقات با خاطرات خوبی اصفهان را ترک کنند.

شهردار اصفهان در ادامه بازدید خود، با پیشکسوتان کشتی اصفهان به خصوص پهلوان هاشم قنبری دیدار و خوش و بش کرد.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از روز گذشته با حضور ۱۰ تیم خارجی و سه تیم ایرانی در سالن ۶۰۰۰ نفری ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان اصفهان آغاز شد و عصر امروز جمعه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

تیم‌های سینا صنعت ایذه و بیمه رای اصفهان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در دیدار فینال به مصاف هم می‌روند. دیدار رده‌بندی بین ۲ تیم گئورگیان کلاب گرجستان و بیوک شهیر ترکیه هم ساعت ۱۳ برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیأت کشتی استان اصفهان در برگزاری این رقابت‌ها مشارکت دارند.

تماشای این مسابقات برای علاقمندان رایگان است.

کد خبر 332200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.