ثابت می‌کنیم اصفهانی‌ها میزبانان خوبی هستند/ حمایت شهرداری اصفهان باعث دلگرمی ما شد

رییس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: امضای تفاهم‌نامه میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان توسط شهردار اصفهان، قوت قلبی برای هیأت کشتی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان شد.

محمد مجیری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از آخرین میزبانی شهر اصفهان از مسابقاتی با سطح بالا زمان زیادی می‌گذرد و خوشبختانه روزهای پنجشنبه و جمعه میزبان چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان هستیم.

حمایت شهرداری اصفهان باعث دلگرمی ما شد

وی افزود: کمتر از ۲ هفته پیش متوجه شدیم اصفهان به عنوان میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان انتخاب شده است. برگزاری چنین مسابقاتی در این سطح نیاز به همکاری سازمان‌های مختلف دارد. خوشبختانه شهرداری اصفهان به میدان آمد و حمایت شهردار اصفهان باعث دلگرمی ما شد و تلاش کردیم با همکاری و همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیأت کشتی میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان ادامه داد: سالن ۲۵ آبان نقش‌جهان آماده برگزاری مسابقات است. مسئولان فدراسیون کشتی نیز از شرایط هتل اسکان و سالن برگزاری مسابقات ابراز رضایت و عنوان کردند شرایط سالن و محل اسکان تیم‌ها بهتر از مسابقات قبلی بوده است.

میزبانی جام باشگاه‌های جهان شوک مثبتی برای کشتی اصفهان است

مجیری با بیان اینکه ثابت می‌کنیم اصفهانی‌ها میزبانان خوبی هستند، گفت: برگزاری مسابقاتی در سطح رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان می‌تواند شوک مثبتی برای کشتی اصفهان باشد. حضور کشتی‌گیران مطرح جهان در اصفهان و تماشای تمرین و مسابقات آنان موجب به حرکت درآمدن کشتی اصفهان می‌شود و قطعاً تأثیر مثبتی بر کشتی اصفهان خواهد داشت.

وی در مورد کمک‌های شهرداری اصفهان برای برگزاری این رقابت‌ها بیان داشت: برای برگزاری رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان باید تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون کشتی و یک شخصیت حقوقی به امضا می‌رسید که شهردار اصفهان با کمال میل این تفاهم‌نامه را امضا کرد و این موضوع، قوت قلبی برای هیأت کشتی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان شد. همچنین شهرداری اصفهان در بخش حمل و نقل و تبلیغات به کمک ما آمد که جای تشکر دارد. جلسات ستاد مسابقات نیز در اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل شد و بخش‌های دیگر نیز کمک کردند. امیدوارم از میزبانی این دوره از جام باشگاه‌های جهان سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذرماه و با حضور ۱۰ تیم خارجی و سه تیم ایرانی در سالن ۶۰۰۰ نفری حماسه ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود. تماشای این مسابقات برای علاقمندان رایگان است.

برای مشاهده گروه‌بندی و برنامه این مسابقات اینجا کلیک کنید.

کد خبر 332047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.