اروپایی‌ها در کشتی فرنگی صاحب‌سبک هستند/ به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: انگیزه زیادی برای تکرار قهرمانی خود در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان داریم.

ملک‌محمد بویری عصر چهارشنبه و در حاشیه مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، در خصوص هم‌گروهی تیمش با تیم‌های المپیک هاپس رومانی، دینامو ارمنستان و پائوک یونان اظهار کرد: کشورهای اروپایی در کشتی فرنگی صاحب سبک هستند و زنگ تفریح تیم‌های دیگر نیستند.
وی در مورد شرایط تیمش گفت: تیم خوبی داریم که سال گذشته در دوره قبلی جام باشگاه‌های جهان در مجارستان قهرمان شدیم. امسال هم انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بویری ادامه داد: از ۹ روز پیش در اصفهان حضور داریم و کشتی‌گیرانم با آب و هوای اصفهان سازگاری پیدا کرده‌اند. همه اعضای تیم خوب و با انگیزه هستند و امیدوارم با عملکرد خوب به فینال راه پیدا کنیم و مردم اصفهان شاهد رقابت‌هایی تماشاگرپسند باشند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در مورد قرار گرفتن تیمش در تنها گروه چهار تیمی مسابقات گفت: طبق قوانین فدراسیون جهانی، وقتی تعداد تیم‌های شرکت‌کننده بیش‌تر از حدنصاب شود، تعداد تیم‌های گروه A بیشتر از چهار گروه دیگر می‌شود. درست است که باید یک مسابقه بیشتر از سایر گروه‌ها برگزار کنیم ولی کشتی‌گیران تیمم آماده هستند و مشکلی با این موضوع نداریم.

کد خبر 332046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.