مدیر و سردبیر خبرگزاری ایمنا منصوب شد

زهرا محمدی از فعالان رسانه ای استان اصفهان و کشور طی حکمی از جانب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به عنوان مدیر و سردبیر جدید خبرگزاری ایمنا منصوب شد.

به گزارش ایمنا زهرا محمدی روزنامه نگار و خبرنگار پیش از این به مدت ۹ سال عنوان مدیر سردبیر خبرگزاری ایسنا در استان اصفهان مشغول به فعالیت بوده و دارای سابقه همکاری با رسانه هایی چون اصفهان امروز، هفته نامه اسپادانا و  روزنامه جهان اقتصاد بوده است.

ایمان حجتی؛ مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در متن حکم خطاب به مدیر و سردبیر خبرگزاری ایمنا آورده است:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه حضور ، مشارکت و حمایت مردم شکل گرفته ؛ رسانه ها نقش مهمی در صیانت از حقوق مردم و ارتقای خدمت رسانی به آنها دارند. اطلاع رسانی صحیح بر مدار اخلاق گرایی ، دقت و عینیت از ویژگی های مهم در هدف گذاری رسانه هاست که باید با حساسیت فراوان محقق شود.

با عنایت به سوابق اجرایی ، علمی و شایستگی های شما سرکارعالی در عرصه خبر و اطلاع رسانی ؛ به موجب این حکم به عنوان مدیر و سردبیر خبرگزاری ایمنا منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال ، استفاده از خرد جمعی و همچنین برنامه ریزی دقیق برای افزایش اثر بخشی فعالیت های این خبرگزاری و استفاده از کلیه امکانات و استعداد های موجود در این رسانه و رعایت اصل تخصص گرایی ، در مسیر رشد این خبرگزاری به عنوان خبرگزاری شهری و شهروندی کشور موفق و پیروز باشید.

پیش از این محمد قاسمی سردبیری خبرگزاری ایمنا را بر عهده داشت.

کد خبر 332028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلیلی نوش آبادی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام و تبریک به ایمنایی ها و شهروندان شهرزیبای اصفهان ، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران به پاس این انتخاب