ارزیابی ۱۴ هزار و ۹۲۳ واحد در سرپل‌ذهاب/ تشکیل پرونده تسهیلات برای ۶ هزار و ۳۸ واحد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۹۲۳ واحد در این شهر زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: تاکنون در این شهر تعداد ۴۳ فقره تسهیلات انعقاد قرارداد داشته و بقیه در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین خانی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ هزار ۹۲۳ واحد در این شهر زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، افزود: ۵ هزار ۲۹۶ واحد از این تعداد احداثی نوع اول، و ۱۳۳ واحد احداثی نوع دوم، ۴ هزار و ۵۳۵ واحد تعمیری نوع اول، ۳ هزار و ۱۷۰ واحد تعمیری نوع دوم، یک‌هزار و ۷۸۹ واحد تعمیری نوع سوم، ۷۵۱ واحد نیز عملیات آواربرداری آن انجام شده است.

وی از تشکیل پرونده تسهیلات برای ۶ هزار و ۳۸ واحد در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۷ معرفی‌نامه به بانک‌های عامل صادر شده که تاکنون تعداد ۴۳ فقره تسهیلات انعقاد قرارداد داشته و مابقی در دست اقدام است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، ۱۱۱ دستگاه کمپرسی، ۱۸ دستگاه بیل، ۱۵ دستگاه لودر، ۲ دستگاه جرثقیل، یک دستگاه آب‌پاش، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه تانکر سوخت، یک دستگاه تریلی کمرشکن، یک دستگاه کشنده، ۲ دستگاه بیل بکهو، ۲ دستگاه بابکت و ۱۲ وسیله نقلیه سبک، عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده را انجام می‌دهند.

کد خبر 332022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.