نظارت بر تجهیزات زمستانه اتوبوس های برون شهری

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: سلامت اتوبوس و همچنین تجهیز اتوبوس ها به وسایل گرم کننده، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ از سوی مدیران فنی مستقر در شرکتهای مسافربری بررسی می شود.

محمدرضا آقاباباگلیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک هفته حمل و نقل به رانندگان خدوم و زحمتکش برون شهری و درون شهری گفت: کلیه خدمات رفاهی مناسب برای مسافران در پایانه های شهر اصفهان مهیا شده است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای زمستانی گفت: در این راستا سلامت اتوبوس و همچنین تجهیز اتوبوس ها به وسایل گرم کننده و لوازم زمستانی از سوی سازمان پایانه ها نظارت می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه ‌های مسافربری شهرداری اصفهان به امکانات رفاهی پایانه های مسافربری شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با آغاز فصل سرما سیستم گرمایشی در پایانه های شهر فعال شده است.

آقاباباگلیان عنوان کرد: پایانه های کاوه و صفه نیز به منظور استراحت مسافرانی که در نیمه شب به اصفهان می رسند و یا قصد مسافرت دارند به سالن های مسافر شبانه مجهز هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پلیس راهور و اداره کل حمل و نقل استان ادامه داد:‌ ‌با ارائه خدمات مطلوب سعی خواهیم کرد زمستانی به یادماندنی را در سفرهای زمستانی امسال برای مسافرانی که از پایانه های شهر اصفهان مسافرت می کنند، رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه ‌های مسافربری شهرداری اصفهان در پایان از زحمات رانندگان اتوبوس که با رعایت قوانین و ضوابط، به صورت شبانه روز به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کنند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 331945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.