برپایی سه نشست ادبی در یک روز

نشست ادبی فارسی زبانان، کارگاه داستان نویسی و نشست شعر پیشکسوتان ۲۳ آذر ماه در خانۀ هنرمندان اصفهان برپا می شود.

مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات نشست های ادبی این خانه گفت: نشست ادبی فارسی زبانان نزدیک به ۵ سال است که با حضور جمعی از همزبانان افغان، هر پنج شنبه در خانه هنرمندان برگزار می شود و آن ها در این نشست به خواندن شعر و داستان می پردازند و گاهی نیز مهمانانی را، از سراسر کشور برای حضور در این نشست دعوت می کنند.

حسین خالقی پور تصریح کرد: این برنامه ۲۳ آذر ماه رأس ساعت ۱۴:۰۰ در خانۀ هنرمندان برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه داستان نویسی نیز ویژۀ دختران نوجوان است و با حضور نجمه تدین برپا می شود. در فصل مدارس، این کارگاه هر ماه یک بار در روزهای پنجشنبه برگزار می شود اما در فصل تابستان ما هر هفته میزبان این عزیزان هستیم. این کارگاه نیز  ۲۳ آذر ماه رأس ساعت ۱۱:۰۰ در خانۀ هنرمندان برگزار می شود.

خالقی پور در ادامه اظهار داشت: نشست شعر پیشکسوتان یکی دیگر از برنامه های خانه ادبیات حوزه هنری است که هر هفته روزهای پنجشنبه برگزار می شود و استاد هادوی میزبان این نشست است. در این نشست، پیشکسوتان شعر و ادب اصفهان برنامۀ شعرخوانی دارند و به نقد شعر نیز می پردازند. این سومین نشستی است که در روز پنجشنبه ۲۳ آذر، رأس ساعت ۱۷:۰۰ در خانۀ هنرمندان برپا می شود.

وی در پایان گفت: علاقمندان به شعر و ادب می توانند در برنامه های دیگر این خانه، مثل نشست شعر جوان که روزهای شنبه و نشست شعر امروز که روزهای یکشنبۀ دوم و چهارم هر هفته در خانۀ هنرمندان برپا می شود نیز شرکت کنند. /

کد خبر 331880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.