شب یلدا را با زلزله زدگان کرمانشاه به صبح می‌رسانیم

علی ضیا که اینروزها اجرای برنامه «فرمول یک» از شبکه یک سیما را بر عهده دارد، از برگزاری مراسم شب یلدا در حضور خانواده های سرپل ذهاب خبر داد.

علی ضیا در گفت و گو با ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: علاوه بر اینکه شب یلدا برنامه را در کرمانشاه اجرا می کنیم، دو هفته بعد از آن و به همین ترتیب دو هفته بعدتر هر بار یک شب برنامه را در مناطق زلزله زده روی آنتن می بریم، چرا که بعد از دو برنامه ای که در کرمانشاه داشتیم، تعداد زیادی از مردم با من تماس گرفتند و خواستند به روستای آنها هم برویم تا به محل زندگی شان رسیدگی شود، برای همین تصمیم گرفته ایم هر ۱۵ روز یک بار سری به کرمانشاه بزنیم.
وی در ادامه به برنامه های شب یلدا در کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: شب یلدا در کنار هموطنان مان شاهنامه می خوانیم، فال حافظ می گیریم و شادی می کنیم تا حداقل با این شرایط سخت بتوانیم لبخندی را بر لبان مردم این مناطق ببینیم.
ضیا ضمن اعلام این موضوع که دوست دارد هنرمندان و دوستان نزدیکش او را در این برنامه همراهی کنند افزود: رفقای هنرمند عزیزمان در هر سطح و جایگاهی که هستند اگر دوست دارند با خانواده عزیز ایران شب یلدای شان را بگذرانند، در کنار ما باشند و اگر قرار است به تلویزیون بیاییم و کاری کنیم، حالا وقت آن است.
لازم به ذکر است این مجری که انتقاداتش درباره کم کاری های مسئولین در مناطق زلزله زده به ایجاد برخی حواشی منجر شده بود، اخیرا در مصاحبه دیگری اعلام کرده بود: در روزهای اخیر هجمه هایی علیه ما شکل گرفته ولی ما قویا در کنار مردم هستیم، به روح آقا تختی قسم خورده ایم حرف مردم را بگوییم و از شرایط دشوار حاکم بر کرمانشاه غمگین هستیم./

کد خبر 331811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.