قبوض عوارض شهری از ابتدای دیماه توزیع می شود

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه امسال قبوض عوارض شهری به صورت دو مرحله ای توزیع نشد، این قبوض در یک مرحله و از ابتدای دی ماه برای شهروندان ارسال می شود.

نادرآخوندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان با توجه به ایام پایانی سال خدمات ویژه خود را در زمینه های مختلف به شهروندان ارائه می دهد این در حالی است که به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، شرایط مالی را برای مدیریت شهری سخت کرده است.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای تحقق درآمدهای پایدار شهری و ارائه خدمات بهتر شهرداری به شهر، نسبت به پرداخت قبوض عوارض شهری اعم از کسب و پیشه و خودرو در زمان مقرر اقدام کنند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اضافه کرد: امسال به دلیل اینکه قرار بود سیستم دریافت عوارض شهری در سیستم جامع شهرسازی تعریف شود، نتوانستیم در دو مرحله قبوض عوارض را برای شهروندان ارسال کنیم بنابراین عوارض شهری در یک مرحله از ابتدای دی ماه سال جاری توزیع خواهد شد.

آخوندی تصریح کرد: امیدواریم به محض رسیدن قبوض عوارض به دست شهروندان، آنها نسبت به پرداخت اقدام کنند تا بتوانیم نسبت به توسعه و آبادانی شهر اقدام کنیم.

وی افزود: عوارض خودرو فیش انبوه ندارد و شهروندان می توانند به سایت شهرداری اصفهان یا مناطق ۱۵ گانه و یا دفاتری که مربوط به شهرداری هست مراجعه کنند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ارتباط با صدور پروانه ساختمانی، فعالیت های ویژه ای در شهرداری انجام گرفته است، گفت: با نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تخفیف ۷۰ درصدی برای نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهر در نظر گرفته شده است که امیدواریم شهروندان ساکن در این بافت از این فرصت استفاده کنند.

وی در ادامه به وضعیت پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از پرونده هایی که در این ارتباط موجود است به دلیل تخلفات ساخت و ساز مشمول جریمه و تراکم شده اند که در این دوره برای این افراد نیز تخفیف در نظر گرفته شده است تا این پرونده ها به سرانجام برسد.

آخوندی خاطرنشان کرد: برای تراکم تجاری و مسکونی نیز تخفیف های ۳۵، ۳۰ و ۲۵ درصدی درنظر گرفته شده که امیدواریم همه کسانی که قصد سرمایه گذاری، ساخت و ساز یا نوسازی دارند از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر 331793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.