۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
نیروی انتظامی در یک نگاه

اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان را از اینجا دنبال کنید.

پتوهای قاچاق به مقصد نرسید

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۴۸۰ تخته پتوی خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال بود که کامیون و محموله توقیف شدند.

سرهنگ باباکلانی بیان داشت: در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان کشور را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهید.

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی‌شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان خمینی‌شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند ۱۰ سارق را که همگی غیربومی بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر زیادی وجوه نقد و طلای سرقتی که توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیرشده به سرقت از منازل شهروندان خمینی‌شهر و فروش اموال به یک مال‌خر اعتراف کردند اضافه کرد: مال‌خر اموال نیز دستگیر و همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پایان ضمن اینکه به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند از شهروندانی که منازل آن‌ها مورد دستبرد سارقان قرارگرفته خواست، به پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر مراجعه کنند.

آتش‌سوزی پژو پارس ۳ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با دیوار کنار جاده و آتش گرفتن خودرو، ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه دلخراش، راننده و ۲ سرنشین پژو به علت آتش گرفتن و جراحات وارده فوت و یکی از سرنشینان نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه جاده‌ای توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

کد خبر 331531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.