تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و پوترای مالزی امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و پوترای مالزی (University Putra Malaysia) در زمینه های علمی و آموزشی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این تفاهم نامه همکاری در دیدار دکتر آینی ایدریس (Aini Ideris) رئیس دانشگاه پوترای مالزی (University Putra Malaysia) با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امضا شد.

در این دیدار که روز ۱۴ آذر سالجاری صورت گرفت درباره گسترش ارتباطات بین دو دانشگاه تبادل نظر انجام گرفت و تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه امضا شد.

رئیس دانشگاه پوترای مالزی همچنین در سفر به اصفهان در نشستی علمی با موضوع 'چگونه یک شبکه علمی و فناوری بسازیم تا جهانی بهتر داشته باشیم' که با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، حضور یافت.
وی پس از جلسه انجمن یوسرن در انشگاه علوم پزشکی اصفهان، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص گسترش ارتباطات بین دو دانشگاه تبادل نظر انجام گرفت و تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و پوترای مالزی (UPM) امضا شد.

کد خبر 331477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.