عاشقانه‌ترین نمایشنامۀ امانوئل اشمیت در اصفهان روی صحنه می‌رود

نمایش «عشق لرزه» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت با طراحی و کارگردانی کاوه کاکایی از ۱۸ تا ۲۲ آذر ماه در دانشگاه اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: تئاتر «عشق لرزه» در مورد روابط مشترک انسان هاست و به زعم بنده عاشقانه ترین نمایشنامۀ اریک امانوئل اشمیت است.

کاوه کاکایی تصریح کرد: تعداد زیادی از دوستان فعال گرد هم جمع شدند و با تلاش و پشتکار فراوان این اثر را آمادۀ اجرا کردند. اثری که پیش از انتخاب آن، همه سخت بودنش را گوشزد کرده بودند و با این دید که اگر در جوانی نتوانیم چنین کاری را انجام دهیم پس کی می توانیم، همه دل به کار دادیم و نمایش آمادۀ اجرا شد.

وی افزود: این نمایش قصۀ جذابی دارد و امیدواریم مثل نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» مورد استقبال قرار بگیرد.

او گفت: هیچ نهادی برای اجرای این نمایش از ما حمایت نکرد و تمام کار با هزینۀ شخصی بنده بسته شده که بسیار جای تاسف دارد. در جامعه ای که مشکلات خانوادگی آن  بسیار است و دغدغه اش ازدواج جوان هاست چرا باید چنین نمایش هایی از حداقل حمایت نیز برخوردار نباشند؟ قطعا کسانی که با جان و دل در مسیر آموزش و اصلاح مشکلات اجتماع قدم برمی دارند بعد از مدتی از کارکردن دلسرد می شوند.

کاکایی ادامه داد: به هر حال با همۀ سختی ها «عشق لرزه» از امروز روی صحنه می رود و حتی اگر بتواند دو نفر را هم در مسیر درست قرار بدهد ما وظیفۀ خود را انجام داده ایم.

گفتنی است، عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: نسیم روشن مهر، کاوه کاکایی، هانیه کلاهدوزان، شادی بهداد، نسرین نبی، دستیاران کارگردان: محسن ترک، بهراد صادقی، عوامل صحنه: زهرا ساعدی، فرزانه بت شکن، محمد جواد یزدانی، عکس: مسعود زرفشانی، رضا کاسب،   مدیر روابط عمومی: علیرضا خطایی، گرافیک و طراحی: سهیل فدایی، تیزر: محسن ترک.

علاقمندان برای دیدن سری اول «عشق لرزه» می توانند با تهیه بلیت از سایت نوای مهر از ۱۸ تا ۲۲ آذر ماه روزهای زوج رأس ساعت ۱۲:۰۰ و روزهای فرد رأس ساعت ۱۶:۰۰ به تالار آوینی دانشگاه اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 331290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.