حضور مهرعلیزاده و تاج الدین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مجلس امروز شنبه 18 آذر به مناسبت روز دانشجو در جلسه ای با عنوان «دانشگاه و وعده های دولت» در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حاضر می شوند.

به گزارش ایمنا، در این نشست دانشجویی که ساعت 12 امروز شنبه 18 آذر، در  تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود،  مهرعلیزاده استاندار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن ایراد سخنرانی در رابطه با روز داشجو و بویژه موضوع محوری این نشست یعنی«دانشگاه و وعده های دولت»، در قالب جلسه تریبون آزاد، به سؤالات دانشجویان نیز پاسخ می دهند.

قابل ذکر است که روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود. این نشست به دلیل تعطیلات آخر هفته گذشته به مناسبت عید میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، با دو روز تأخیر برگزار می شود. 

کد خبر 331288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.