حضور بیش از ۲۳ هزار مددجوی اصفهانی در دوره‌های آموزش خانواده

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هشت ماهه نخست سال جاری در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کردند.

به گزارش ایمنا، کریم زارع گفت: بیش از ۲۳ هزار و  ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در هشت‌ماهه نخست سال جاری در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش رفتارهای معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها با استفاده از هشت روش آموزشی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است، افزود: در هشت‌ماهه نخست امسال بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های سالانهٔ این بخش با هزینه ۵۵۱میلیون تومان محقق شده است.

زارع با اعلام اینکه خدمات مشاوره‌ای، تحصیلی، شغلی و خانوادگی به‌صورت فردی و گروهی به مددجویان انجام می‌شود، افزود: کارگاه‌های آموزشی باهدف تقویت سبک زندگی اسلامی، ترغیب مددجویان و فرزندان آن‌ها به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی این نهاد برای توانمندی مددجویان ارائه آموزش‌های فردی و گروهی است، گفت: چنین کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت ارتقا یابد.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به مهارت‌های آموزش داده‌شده در این دوره‌ها افزود: مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، آموزش های اعتقادی تربیتی واحکام و معارف ازجمله مطالبی است که در کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 331267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.