راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی مردم اصفهان برگزار شد

مردم اصفهان امروز جمعه 17 آذر، پس از برگزاری نماز جمعه، علیه اظهارات اخیر ترامپ در خصوص انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل راهپیمایی کردند.

به گزارش ایمنا، مردم شهیدپرور اصفهان امروز به همراه جمعی از مسئولان استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام را محکوم کردند.

راهپیمایان اصفهانی از محل مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه فرایبورگ را طی کرده و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سر دادند و اقدامات اخیر ترامپ را محکوم کردند.

البته این راهپیمایی ضد آمریکایی- صهیونیستی، مختص به شهر اصفهان نبود و مردم در شهرستان های مختلف استان از جمله کاشان،نجف آباد ،شاهین شهر ومیمه، برخوار  و لنجان امروز بعد از اقامه نماز سیاسی- عبادی جمعه با حضوری حماسی در راهپیمایی شرکت کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل،از تصمیم شیطانی ترامپ در خصوص اعلام شهر قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها؛ اعلام انزجار کردند. شرکت کنندگان این تصمیم را توهینی به مسلمانان جهان دانستند و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه را محکوم کردند.

به گزارش ایمنا، ترامپ رئیس جمهور  آمریکا چهارشنبه گذشته در سخنرانی به صورت رسمی قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و از اماده سازی شرایط برای انتقال سفارت آمریکا به این شهر سخن گفت. این موضوع نه تنها جوامع اسلامی را ناراحت و خشمگین کرد؛ بلکه برخی از جوامع غیر اسلامی و اروپایی نیز این سخنرانی و اقدام ترامپ را محکوم و غیر منطقی دانستند.

کشورهای اروپایی و سایر کشورها نیز  نه تنها حمایتی از چنین اقدامی نکردند؛ بلکه تصمیم جدید ترامپ را هم نفی و محکوم کردند. مردم ایران اسلامی نیز همپای مردم بسیاری از کشورها،اقدام اخیر دولت آمریکا را نفی و از آن اعلام انزجار کردند.

کد خبر 331208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.