کرانچار عامل خوشبختی شفر/ سرازیری ناکامی تند شد

تیم فوتبال سپاهان با قبول شکست سنگین در مقابل استقلال باعث شد تا وینفرد شفر در آخرین گام نیم فصل اول روزی بیادماندنی را تجربه کند.

به گزارش ایمنا، شوت و گل، شوت و گل، شوت و گل؛ این گزارش کامل اتفاقات بازی روز چهارشنبه استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی بود که باعث شد در پایان بازی نتیجه عجیب و غیر قابل باور روی اسکوربورد استادیوم  آزادی نقش ببندد. البته اگر بدبینانه به جریان بازی نگاه نکنیم سپاهان با وجود اینکه در طی ۴۶ دقیقه سه گل دریافت کرد در اکثر دقایق نیمه دوم تیم برتر میدان بود و اگر درخشش حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال نبود شاگردان کرانچار استحقاق حداقل یک گل را داشتند که در چند مرحله شوت‌های مهرداد محمدی، مروان حسین و علی کریمی با درخشش گلر و مدافعان استقلال به ثمر ننشست تا سهم سپاهان از این مسابقه هیچ شود.

در مورد مشکلات دروازه‌بانی سپاهان در این بازی و انتقادهایی که به مهدی صدقیان شده، در یادداشت روز گذشته به اندازه کافی بحث کردیم اما سوال اصلی اینجاست که مشکل سپاهان فقط مربوط به دروازه‌بان است و بقیه بازیکنان عیب و ایرادی نداشته‌اند؟ از سعید آقایی گرفته که به قول درست عادل فردوسی‌پور خیلی زودتر از ظرفیت و توانایی خودش در فوتبال ایران چهره شد گرفته تا ساسان انصاری و شاهین ثاقبی و البته رسول نویدکیا کدام بازیکن تا به اینجای فصل توانسته وظایف خودش در درون زمین را به خوبی انجام دهد که امروز از جوانی مثل صدقیان انتظار شاهکار داشته باشیم؟ این باخت نماد ضعف سپاهان در تمام نیم فصل اول بود که در بازی آخر مثل یک غده سر باز کرد و این افتضاح فوتبالی را به بار آورد. البته از طرف دیگر جدایی کرانچار از سپاهان هم مشکلی را حل نمی‌کند و این بازیکنان آنقدر با کیفیت نیستند که حتی با مربی بزرگتری هم بتوان از آنها در درون زمین کار کشید. با این حال کرانچار هم متاسفانه از لحاظ ذهنی نتوانسته خودش را با شرایط بحرانی تطبیق دهد و آشفتگی‌های فکری او تمرکزش را بر هم زده و این مسئله به ترکیب سپاهان و جابجایی بازیکنان هم راه پیدا کرده است.

به هر حال هواداران سپاهان یک نیم فصل کامل به کادر فنی تیمشان فرصت دادند تا با تقویت تیم در نیم فصل شرایط برای نماینده فوتبال اصفهان بهتر شود اما خود کرانچار هم به خوبی می‌داند که اگر نیم فصل دوم لیگ در همان چند مسابقه ابتدایی نشان ندهد که تیمش میل به بهبود دارد بدون شک قبل از اخراج از جانب باشگاه از همان سکوها عذرش خواسته می‌شود.

کد خبر 331200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.