سخنان اخیر ترامپ در تلافی شکست عراق و سوریه است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور و تاثیر ایران در منطقه مانع به نتیجه رسیدن طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و آن‌ها را عصبانی کرده است. اگر نغمه‌هایی از طرف رئیس جمهور دیوانه آمریکا می‌شنوید که می‌خواهد قبله اول مسلمانان را پایتخت رژیم کودک‌کش کند، تلافی شکست عراق و سوریه است.

به گزارش ایمنا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: کلید حل تمام مشکلات اجتماعی و فردی تقوای الهی است. وی در ادامه افزود: متاسفانه پاییز در حال اتمام است و قطره‌ای باران نیامده و بر اساس آیات قرآن کریم اگر تقوای الهی پیشه شود، همه برکات زمین و آسمان بر روی انسان باز می‌شود.

خطیب نماز جمعه اصفهان تصریح کرد: این یعنی ما از خدا و تقوای الهی فاصله گرفته‌ایم و این مشکل را باید با استغفار حل کنیم و در جایی که اقتصاددانان نتوانسته‌اند مشکلات را حل کنند، راه حل چیز دیگری است. میردامادی تاکید کرد: مسؤولان ما نیز باید با خدا ارتباط نزدیکی داشته باشند و برای حل مشکلات به خدا و توبه از درگاه او پناه ببرند؛  نگوییم توبه ما نتیجه‌ای ندارد؛ بارها شده که خدا برای یک توبه یک نفر هم که شده به جامعه‌ای رحم کرده است؛ معجزه پیامبر اعظم، معجزه حسی و موقتی نیست بلکه معجزه وی، دینی است که تا آخر الزمان بدون تحریف باقی خواهد ماند و مایه سعادت بشر خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام کرد: افتخار اسلام و مسلمان، قرآن است؛ قرآن عامل سعادت بشر بوده و در کشور ما نیز، نصب العین قرار دادن قرآن باعث پیروزی ما در برابر دشمنان و ترس آنان شد. وی خاطرنشان کرد: ما بر پایه تعلیم قرآن، در توان دفاعی قوی شده‌ایم و همین باعث شد قدرت‌های جهانی با ما بر سر یک میز مذاکره بنشینند و توصیه میکنم در همه اوقات با تدبر، قرآن بخوانید.

میردامادی متذکر شد: تمام موفقیت‌های مسلمانان از صدر اسلام تا به امروز، بر اساس وجود تقوا بوده است؛ خداوند سه هزار ملک به کمک مسلمان فرستاد و فکر نکنید آنچه در سوریه و عراق گذشت، بدون لطف خدا حاصل شده است. وی افزود: سردار سلیمانی در پیامش به مقام معظم رهبری ذکر کرد، هر چه هست از جانب خداست؛ با دنیا جنگیدیم و دنیا تکلیفش را فهمید و اگر نغمه‌هایی از طرف رئیس جمهور دیوانه آمریکا می‌شنوید که می‌خواهد قبله اول مسلمانان را  پایتخت رژیم کودک‌کش کند، تلافی شکست عراق و سوریه است.

امام جمعه موقت اصفهان اذعان کرد: اگر قرار بود تا 25 سال آینده ریشه رژیم کودک‌کش صهیونیستی کنده شود، با این روند بعید است بیش از دو سه سال این رژیم حیات داشته باشد. وی با بیان اینکه اگر با سختی‌ها و مشکلات ساختید و تقوای الهی پیشه کردید، خدا ملائکه بیشتری به کمک شما می‌فرستد، تصریح کرد: در هفته گذشته وقایع زیادی رخ داد که باید به بعضی از آن‌ها اشاره کرد؛ مساله اول، سخنان مقام معظم رهبری راجع به آنچه قرار بود اتفاق بیفتد و اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: حضور و تاثیر ایران در منطقه مانع به نتیجه رسیدن طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است که آن‌ها را عصبانی کرده است.  خطیب نماز جمعه اصفهان بیان کرد: به گفته سردار سلیمانی، نگران ترامپ نیستیم؛ جرج بوش عراق را تحویل ما داد، اوباما سوریه را تحویل ما داد و ترامپ، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را می‌خواهد تحویل ما بدهد.

وی اعلام کرد: در زمانی، در جنگ اعراب و اسرائیل، 6 کشور عربی به تصرف رژیم صهیونیستی درآمد اما آن زمان جنگ بین اعراب و این رژیم کودک‌کش بود؛ اما حالا، جنگ اسلام است و آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به فضل خدا سیلی محکمی خواهند خورد.

میردامادی اظهار کرد: مطمئن باشید ملتی که زیر چتر خداست، پیروز است؛ اگر با شما وارد جنگ شویم، پابرهنه فرار می‌کنید، همانند داعشی‌هایی که در بیابان‌های سوریه سرگردانند و همه می‌دانند که در دنیای امروز، ذلیل‌تر و بی‌آبروتر از آمریکا وجود ندارد.

وی متذکر شد: آن مرد خائن یمنی به درک واصل شد و موشک یمنی‌ها به مرکز هسته‌ای ابوظبی زده شد و خاتمه‌ای بر همه چیز بود؛ فریاد شیطان‌ها بلند شد و در مصر جمع شدند و ابراز تاسف کردند؛ آن‌ها خدا را فراموش کرده و متکی شده‌اند به قدرت نظامی آمریکا ولی دولت‌مردان آمریکا گفته‌اند باید در منطقه جنگ بندازیم تا حاکمیت رژیم صهیونیستی محفوظ بماند. 

میردامادی گفت: به گفته مقام معظم رهبری، زبان ما زبان نصیحت است اما عاقبت این کار برای آن‌ها نابود کننده است.امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به دولت نیز توصیه‌هایی داشتند و فرمودند امیدتان به ملت خودمان باشد؛ دنیا آماده انقلابی است که در آن ظلم ریشه کن می‌شود.

کد خبر 331191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.