شکست ذوب‌آهن در اصفهان/ سپاهان به رده دوم رسید

با نتایجی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان به دست آمد سپاهان به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های شهرداری بم و شهرداری سیرجان که رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی این مسابقات را در اختیار داشتند به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار شهرداری بم موفق شد با گل‌های زهرا قنبری، سارا قمی و سمانه چهکندی با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهرداری سیرجان بگذرد و ضمن رسیدن به امتیاز ۲۴ و تثبیت جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی، این فرصت را برای سپاهان فراهم کند تا جای شهرداری سیرجان را در رده دوم جدول رده‌بندی بگیرد. با انصراف استقلال خوزستان از رویارویی با سپاهان، تیم اصفهانی ۳ بر صفر برنده اعلام شد و با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل ۲۱+ به رده دوم آمد. تیم راه‌یاب ملل سنندج هم با برتری ۵ بر صفر مقابل آذرخش تهران ۲۱ امتیازی شد و با تفاضل گل ۱۸+ به رده سوم آمد. شهرداری سیرجان هم با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل ۳۲+ از رده دوم به رده چهارم سقوط کرد.

در سایر مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان، ذوب‌آهن میزبان پالایش گاز ایلام بود و می‌توانست با شکست این تیم یک پله در جدول رده‌بندی بالا بیاید اما شاگردان مژگان مدایم‌زاده در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند. تک گل ذوب‌آهن را صفورا جعفری به ثمر رساند و مرضیه نیکخواه هم هر ۲ گل پالایش گاز ایلام را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان یک - پالایش گاز ایلام ۲

شهرداری بم ۳ - شهرداری سیرجان صفر

پارس جنوبی بوشهر یک - خیبر خرم آباد صفر

آذرخش تهران صفر - راه‌یاب ملل سنندج ۵

همیاری آذربایجان غربی یک - نماینده فارس صفر

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان (با انصراف استقلال خوزستان ۳ بر صفر به سود سپاهان)

کد خبر 331177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.