از روحیه مطالبه گری دانشجویان استقبال می کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از روحیه پرشور و مطالبه گری دانشجویان استقبال می کنیم چرا که این روحیه موجب رشد و توسعه دانشگاههای کشور خواهد شد .

 فرهاد رهبر در خصوص روز دانشجو با حضور در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در جمع دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی کشور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس تا کنون با توجه به نیاز کشور و پرورش نیرو تا کنون توانسته این امررا با درایت رهبر انقلاب و مرحوم هاشمی رفسنجانی برای خدمت به نظام و مردم پایه گذاری کرده است.
وی افزود: یکی از برکات دانشگاه آزاد همان بس که در حدود پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر فارغ التحصیل پشتوانه خوبی برای کشور به شمار می رود و در زمینه پژوهش و تحقیق تا کنون توانسته به خوبی بدرخشد و در رتبه اول کشورجای گیرد .
وی ادامه داد : در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ سه دانشجو با هدف مقابله با اهداف شوم استکبار به شهادت رسیدند خون آنها در رگ دانشجویان امروز جریان دارد و مراسم امروز نیز نشانه خط انقلاب اسلامی است و ادامه خواهد داشت در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی ۶۰ هزار شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
رهبر با بیان اینکه تمامی این شهدا برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گری آن به میدان شهادت پا گذاشتند ، افزود: هفته مقابله با استکبار جهانی می تواند روز دانشجو باشد چرا که دانشجویان همیشه در خط مبارزه با ظلم و ستم پیشتاز بوده اند .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان به عنوان گروه مرجع و با بصیرت مدافعین حرم را سرلوحه خود قرار دهند و برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی همواره راه و خون شهیدان را حمایت کنند.

کد خبر 331121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.