ساخت فضاهای عمومی در شهر زمینه ای برای دورهمی هرچه بهتر شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه سالن آمفی تئاتر روزباز با هدفمندی خاصی ساخته نشده لزوم بازنگری در این طرح ضروری است.

مهدی مزروعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرچه فضاهای عمومی شهر با ویژگی های  نوآورانه در شهر گسترش یابد امکان دور هم جمع شدن شهروندان نیز بیشتر خواهد شد که بر روی نشاط اجتماعی نیز تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: در همین راستا پروژه پردیس هنر نیز از لحاظ اماکن ساخته شده و فضای سبز به کار برده شده در آن دارای نوآوری هایی زیادی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: با وجود همه ویژگی های مثبت این پروژه، بخشی که مربوط به آمفی تئاتر رو باز است با هدفمندی خاصی ساخته نشده و با این شرایط کاربری آن محدود خواهد بود.

وی افزود: البته مذاکراتی در این رابطه انجام گرفته تا قبل از اتمام ساختمان آمفی تئاتر این پروژه، تغییراتی در آن انجام شود.

مزروعی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کلان فضاهای فرهنگی شهر باید توسط معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شود ولی بهره برداری و استفاده از آن باید به طور صدرصدی به بخش خصوصی سپرده شود تا بتوانیم حداکثر استفاده از این فضاها را داشته باشیم.

کد خبر 331093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.