آغاز دوره آموزش مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: دوره آموزش ۶۰ مربی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان های آران و بیدگل و کاشان به میزبانی کاشان آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح علمی مربیان قرآنی که در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری دارند و همچنین با هدف آشنایی هرچه بیشتر این مربیان با روش های نوین کلاس داری و آموزش حفظ قرآن کریم دوره آموزش مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان های آران و بیدگل و کاشان آغاز شد.

وی افزود: این دوره با حضور ۶۰ مربی قرآن کریم که موفق شدند در آزمون اولیه نمره لازم را کسب کنند از روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه به مدت چهار روز در جوار حرم مطهر امامزاده حارث بن موسی علیهالسلام درب زنجیر کاشان آغاز شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین مهندسی استاد مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از شهر مقدس قم به آموزش مربیان قرآن کریم می پردازد و در پایان دوره نیز مربیانی که موفق شوند در آزمون نهایی نمره لازم را کسب نمایند به آنها از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک مربیگری قرآن کریم اعطا می شود.

کد خبر 331083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.