پردیس هنر پروژه ای منحصر به فرد در اصفهان است/ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل پروژه

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پردیس هنر یک پروژه منحصر به فرد است که با توجه به رویکرد نوین طراحی در آن از جایگاه ویژه ای در میان پارک های اصفهان برخوردار خواهد بود.

شیرین طغیانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه پردیس هنر در محل شهربازی قدیم آبشار، پروژه ای است که با تفکر ارگانیک در حال شکل گیری است که ویژگی های طبیعی در آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: فعالیت هایی که در این پروژه در دست انجام است بر اساس نقشه فاز یک بوده چرا که هنوز جزئیات معماری و اجرایی آن تهیه نشده و در محل پروژه در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان، پردیس هنر را یک پروژه منحصر به فرد دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه در کنار رودخانه زاینده رود واقع شده و از سوی دیگر برای مردم از لحاظ ذهنی آشناست از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد نوین این طرح  در کنار طبیعت و بکارگیری مصالح سنتی و استفاده از آب متناسب با اقلیم اصفهان، این بوستان در میان پارک های اصفهان، جایگاه ویژه ای خواهد داشت.  

طغیانی تاکید کرد: اگر طراح پردیس هنر که ناظر آن هم هست بتواند تا پایان بهار سال آینده این پروژه را به اتمام برساند، می توانیم ثمرات آن را به طور ویژه در شهر اصفهان شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در این پروژه می توان کیفیت خدمات را در آن ارتقا داد تا هم شهروندان و هم گردشگران به خوبی از آن بهره مند شوند.  

کد خبر 331080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.