نمایشگاه نقاشی «سیاهخط» در گالری متن

نمایشگاهی از آثار نقاشی «سیاهخط» فریبا کریمی در گالری متن برپا شده است.

به گزارش ایمنا، در بیانیۀ این نمایشگاه سخنی از «فرانسسکو گالا مازو» از اساتید آکادمی هنرهای زیبای رم آمده است: «فریبا کریمی فرم های خود را تا سرحدی که در هیچ پراکنده شدند گسترش می دهد و آن ها را در لکه های سیاهی که به توده های ماده تبدیل می شوند مغشوش می کند. در زمانی که دست چه در انتزاع هندسی و چه در اورگانیک عمل می کند برای رفتن به جایی که فکر، هیچ و یا همه هیچ چیز را به یاد می آورد آزاد است. نتایجی دارد که برای این حجم از حالات غیرقابل پیش بینی است، گفتار از بیان قاصر می ماند. در جایی که صدا، سروصداست و تصویر خیال است».

گفتنی است، فریبا کریمی متولد ۱۳۶۰ در شهر تبریز است. وی دانش آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر تهران است و کارشناسی ارشد نقاشی را در آکادمی هنرهای زیبای رم به پایان رسانده است. وی عضو رسمی انجمن بین المللی فمین آرتیست هنرمندان زن و نماینده بخش ایران در انجمن است. فریبا کریمی تا کنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی بسیاری شرکت کرده است که از آن جمله می توان به نمایشگاه گروهی با انجمن بین المللی فمین آرتیست در شهر رم، نمایشگاه گروهی چهارمین و پنجمین دوره نقاشی های کوچک در رم، نمایشگاه گروهی با اساتید آکادمی هنرهای زیبای رم و انجمن هنرمندان چین در رم، نمایشگاه گروهی با اساتید آکادمی هنرهای زیبای رم و همچنین شرکت در چهارمین دوره بینال نقاشی جهان اسلام در گالری صبا در تهران اشاره کرد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۲۰ آذرماه بجز صبح های جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ به گالری متن، واقع در آبشار اول، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

کد خبر 331059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.