قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس/ نه ذوب‌آهن صعود کرد نه سپاهان سقوط + جدول

فعل و انفعالات هفته پانزدهم لیگ برتر به گونه‌ای رقم خورد که علیرغم نتایج متضاد تیم‌های اصفهانی جایگاه آنها در رده‎های دهم و دوازدهم جدول دست نخورده باقی ماند.

به گزارش ایمنا، پرسپولیس که هفته پیش قهرمانی خود در نیم‌فصل را قطعی کرده بود هر سه امتیاز دیدار هفته پایانی دور رفت را هم دشت کرد تا یک روز پس از آنکه پارس جنوبی به یک امتیازی این تیم رسید مجدداً فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش افزایش دهد.

فولاد که با سه پیروزی پیاپی به جمع مدعیان پیوسته بود اگرچه تراکتورسازی را در تبریز متوقف کرد اما فاصله‌اش با صدر زیاد شد. پیکان و پدیده هم علیرغم باخت‌هایی که در این هفته متحمل شدند جایگاهشان را در بین تیم‌های بالای جدول حفظ کردند.

پیروزی تیم‌های سایپا، صنعت نفت و استقلال مانع از آن شد تا گسترش فولاد و ذوب‌آهن علیرغم برتری در دیدارهای این هفته به نیمه بالایی جدول برسند.

به لطف شکست توأمان هر چهار تیم پایین جدول در هفته پانزدهم سپاهان با وجود شکست سنگین برابر استقلال از جایگاه قبلی خود در رده دوازدهم سقوط نکرد تا همچنان پایین‌تر از ذوب‌آهن و تراکتورسازی و بالاتر از استقلال خوزستان، نفت تهران، سپیدرود و سیاه‌جامگان باشد.

جدول رده‌بندی لیگ هفدهم در پایان رقابت‌های هفته پانزدهم به صورت زیر است:

کد خبر 331045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.