مراسم هفتمین سالگرد تأسیس موسسه علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم هفتمین سالگرد تأسیس موسسه علی ‌ابن ابیطالب (ع) با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم هفتمین سالگرد تأسیس موسسه علی ‌ابن ابیطالب (ع) و جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) صبح امروز در پهلوانسرای علی ابن ابیطالب  برگزار شد.

در این مراسم سعید صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، حسین غفرانی کجانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، غلامعلی فیض‌الهی مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان و پیشکسوت کشتی، بهرامی پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی ایران، پیشکسوتان، مسئولان سابق هیأت کوهنوردی استان اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سابق سازمان ورزش شهرداری اصفهان، قاسمی رییس تربیت‌بدنی دانشگاه اصفهان، پروفسور ضرابی استاد دانشگاه اصفهان و ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پس از اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای توسط پیشکسوتان این رشته، به تیم ووشوی بانوان موسسه علی ابن ابیطالب که آبان ماه در مسابقات بین‌المللی چین صاحب مدال‌های رنگارنگی شده بودند و همچنین از ملی‌پوش تیم ملی زورخانه‌ای آقایان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در ادامه مراسم سعید صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، اظهار کرد: پهلوانان در میدان پهلوانی، نفس خود را زیر پا می‌گذارند.

وی ادامه داد: از لحظه‌ای که وارد پهلوانسرا شدم تمامی اشعار و نوشته‌های نصب شده به دیوار را خواندم و متوجه شدم پهلوان واقعی چه کسی است و امیدوار هستم ما هم بتوانیم از پهلوانان اجتماعی بوده و به مردم خدمت‌رسان باشیم.

سپس از سوی پهلوانسرای علی این ابیطالب (ع) از سعید صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و پروفسور ضرابی استاد دانشگاه اصفهان و چهره ماندگار و نخبه شهر و شهرسازی با اهدای هدیه‌ای تقدیر و تشکر شد.

در پایان مراسم نیز ورزشکاران جوان در کنار پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه‌ای به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

کد خبر 331015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.