اسکان موقت زلزله زدگان توسط قرارگاه سازندگی خاتم آغاز شده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم را آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودید که نیروی زمینی سپاه اقدامات اساسی را انجام داد، گفت: گروه های مهندسی ما با شروع زلزله وارد منطقه شد و به یاری زلزله زدگان شتافت.

وی افزود: بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه وارد میدان شد و کمک های پزشکی را ارائه کرد. همچنین گروه های مهندسی ما نیز کارهای کمک به آوار برداری را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما قریب به ۱۵۰ هزار کنسرو را برای کمک به زلزله زدگان همان روز اول توزیع کرده و مواد غذایی را تقسیم کردیم، تصریح کرد: سخت ترین و مهمترین کار ما در زلزله روزهای اول است و سپس در روزهای بعد کار وضعیت عادی تری خواهد داشت.

سردار پاکپور ادامه داد: اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام را انجام خواهد داد. نیروی هوافضای سپاه با هواپیمای ایلوشین و انتونوف به یاری زلزله زدگان شتافتند.

وی گفت: در بیمارستان های نیروی زمینی سپاه همچنین عمل های جراحی مهمی انجام شد و مسئولیت نیروی زمینی سپاه در زلزله روستاها و شهر ثلاث باباجانی بود که به خوبی به وظایف خود عمل کرد.

کد خبر 330881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.