رونمایی از طرح پرداخت خرد بر بستر موبایل در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد مقدس

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از رونمایی طرح پرداخت خرد بر بستر موبایل در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهدمقدس هم‌زمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعغر صادق(ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، محمدجواد رجائیان گفت: به منظور سهولت دسترسی هر چه بیشتر شهروندان و استفاده از خدمات الکترونیک پروژه کیف پول الکترونیکی مطابق با آخرین فناوری‌های پیشرفته روز در این کلانشهر هم‌زمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعغرصادق (ع) رونمایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این طرح شهروندانی که گوشی آنان قابلیت NFC دارد، باید با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی ایرانسل نسبت به تعویض سیم کارت‌های خود اقدام و نرم‌افزار کیف پول الکترونیکی را بر روی گوشی خود نصب کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: بدیهی است پس از اتصال به اینترنت کاربر می‌تواند به صورت آنلاین شارژ کیف پول الکترونیکی همراه خود را انجام دهد و در مرحله بعد به راحتی و به صورت آفلاین با استفاده از نرم‌افزار مذبور پرداخت خرد را در اتوبوس و قطارشهری و برخی دستگاه‌های کارت خوان فروشگاهی انجام دهد.
رجائیان همچنین افزود: با اضافه شدن این امکان و پرداخت کرایه توسط موبایل، کارت شهروندی حذف نمی‌شود بلکه پروژه کیف پول الکترونیکی نرم‌افزاری کاربردی است که با امنیت بالا می‌تواند دغدغه خاطر برخی شهروندان را برای انجام تراکنش‌های خرد برطرف نماید.
با اجرای این طرح ضمن تسهیل دسترسی شهروندان جهت استفاده از خدمات پرداخت خرد، دسترسی آسان به جهت شارژ کیف پول همراه برای شهروندان فراهم شده و نیازی به خرید و نگهداری من‌کارت برای شهروندان نخواهد بود.

کد خبر 330876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.