کارت منزلت شهروندی به ۵ گروه از شهروندان تعلق می گیرد

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: کارت منزلت شهروندی برای ۵ گروه بازنشستگان، سالمندان(افراد بالای ۶۵ سال)، جانبازان، معلولان و زنان سرپرست خانوار برای ارائه خدمات متنوع در نظر گرفته شده است.

مسعود مهدویان فر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صدور کارت منزلت شهروندی برای شهروندان در ۵ گروه بازنشستگان، سالمندان(افراد بالای ۶۵ سال)، جانبازان، معلولان و زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که مشمول خدمات فرهنگی، تفریحی، گردشگری، ورزشی و حمل ونقل عمومی کارت منزلت می شوند می توانند با مراجعه به سایت www.esfshahrvand.ir ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان عنوان کرد: امیدواریم این قبیل اقدامات کمک کند تا گروه های مورد نظر با ظهور و بروز بیشتری در فعالیت های شهری به خصوص برنامه های فرهنگی، تفریحی و گردشگری حضور پیدا کنند تا شاهد افزایش نشاط و رونق اجتماعی باشیم.

وی اضافه کرد: شهروندان برای دریافت کارت های منزلت می توانند به سازمان های مردم نهاد، دستگاه های متولی و مکان هایی که خود افراد انتخاب می کنند  مراجعه کنند.

مهدویان فر به شباهت این کارت ها با اصفهان کارت اشاره کرد و گفت: در مشخصات ظاهری کارت هیچ تفاوتی بین کارت های منزلت شهروندی و اصفهان کارت وجود ندارد منتهی با ارائه کارت منزلت خدمات تخفیف داری برای مشمولان این طرح در نظر گرفته شده است.

کد خبر 330819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.