تحقق ۷۰ درصدی شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان از تحقق ۷۰ درصدی شاخص های اقتصاد مقاومتی شرکت شهرک های صنعتی اصفهان در ۸ ماهه نخست سال خبر داد و خواستار تلاش بیشتر همه بخش ها برای عملیاتی کردن این شاخص ها و تحقق مطلوب آن را تا پایان سال ۹۶ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمد جواد بگی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شرکت، اظهار داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال در استان از مهمترین اولویت های این شرکت در سال ۹۶ است.

وی افزود: تاکنون در ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۷۰ درصد شاخص های اقتصاد مقاومتی در این شرکت محقق شده و بدیهی است باید با تلاش و پیگیری بیشتر همه بخش ها و معاونت های این شرکت، شاهد تحقق مطلوب این شاخص ها تا پایان سال باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت به دلیل وجود ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب فعال با مساحت بیش از ۱۲ هزار هکتار و اشتغالزایی بیش از ۱۲۰ هزار نفر، نقش بسیار ویژه ای در صنعت و تولید استان و کشور خواهد داشت، افزود: اجرای مطلوب اهداف اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر حمایت از تولید، اشتغال و توسعه پایدار استان ایفا کند.

وی، حذف بروکراسی زاید اداری را نیز یکی از ضرورت های تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در سال گذشته از نظر واگذاری زمین  مقام نخست را در کشور  کسب کرده است که بخش عمده این موفقیت به دلیل حذف بروکراسی های زاید در این شرکت محقق شده است.  

بگی، الکترونیکی شدن فرآیندها را یکی از راهکارهای اصلی حذف بروکراسی زاید در این شرکت دانست و گفت: ضروری دارد با توجه ویژه به دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن فرآیندها، تا حد امکان از نیاز تردد سرمایه گذاران به شرکت کاسته شده و فرآیندهای خدمت رسانی به صنعتگران و سرمایه گذاران تسریع شود.

وی تامین زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را از اولویت های اصلی این شرکت برای حمایت از تولید و اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون گام های بسیار موثری در این شرکت در زمینه تامین آب، احداث تصفیه خانه های صنعتی، تامین گاز و فیبر نوری شهرک ها و نواحی صنعتی، آسفالت کردن و تامین  روشنایی معابر، ایجاد فضای سبز و ... برداشته شده است.

کد خبر 330647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.