تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمان و در راه‌ماندگان برف

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمان و در راه‌ماندگان برف را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ایسنا، شاهین فتحی با اشاره به زلزله ۶.۱ ریشتری هجدک در استان کرمان و با بیان اینکه تاکنون ۱۹۰ پس لرزه در این منطقه گزارش شده است، گفت: امدادگران در حال امدادرسانی به ۲۱ روستا هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه تاکنون امدادگران به ۷۶۰ نفر امدادرسانی کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین با برپایی ۱۳۷ دستگاه چادر نسبت به اسکان اضطراری ۷۶۰ نفر اقدام شده است.

فتحی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ امدادگر در قالب ۱۴ تیم به منطقه اعزام شده‌اند، گفت: تاکنون این زلزله ۵۱ مصدوم داشته است و امدادگران ۷۵۰ تخته پتو، ۱۸۳ تخته موکت، ۸۸ شعله والور، ۲۸۷ قوطی کنسرو، ۱۱۷ بسته نان و ۲۸۸ بطری آب معدنی میان زلزله‌زدگان توزیع کردند.

وی همچنین با اشاره به عملیات سازمان امداد و نجات در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: سه استان سمنان، گلستان و مازندران از برف متاثر شدند که ۲۲ امدادگر در قالب ۸ تیم در ۵ محور نسبت به امدادرسانی در برف‌ماندگان اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: ۱۳۶ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و ۱۲ تخته پتو نیز میان برف‌زدگان توزیع شد.

کد خبر 330273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.