دستور ویژه آخوندی برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان استان کرمان

وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله استان کرمان در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از وزارت راه وشهرسازی، وزیر راه وشهرسازی در اولین ساعات پس از زلزله ۶.۱ دهم ریشتری صبح جمعه "هجدک" کرمان، در تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی این استان، آخرین وضعیت زلزله استان کرمان را جویا شد و دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادرکرد.

عباس آخوندی با بررسی آخرین وضعیت منازل مسکونی و راه های ارتباطی مناطق زلزله زده بر آمادگی بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای کمک رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت این مناطق تاکید کرد.

بنابراین گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم با ارایه آخرین اطلاعات مناطق درگیر زلزله، از هماهنگی کامل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان خبر داد و تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه، اکیپ‌های راهداری و مدیریت بحران به منطقه اعزام شده اند.

بلوردی گفت: تیمی از کارشناسان مرکز تحقیقات نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت جاده های ارتباطی و منازل مسکونی، به مناطق درگیر حادثه اعزام شده است.

کد خبر 330178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.